MICS CRM är ett säljstödssystem som hjälper dig att förstärka kundrelationerna genom att hålla reda på företag, kontaktpersoner och vad som sker med dessa. CRM och säljstöd handlar om just detta: att på ett systematiskt sätt hålla reda på sina kunder.
Med MICS CRM samlas all viktig information på ett ställe. Man kan enkelt kommunicera med kunderna och har informationen tillgänglig både online och offline.
MICS innehåller funktioner för att hantera tre huvudområden: Försäljning, Marknadsföring och Kundservice. Men systemet kan med fördel även användas inom andra områden t.ex: Ärendehantering, Leverantörsregister, Produktdatabas, mm.
I MICS slipper du hoppa mellan olika skärmbilder för att få överblick över dina kontakter. Vi har samlat all väsentlig information på en och samma skärmbild.
Några av funktionerna som ingår i MICS CRM
- Kontaktregister
- Kategorier
- Historik
- Dokumenthantering
- E-post (koppling till Outlook)
- Kalender (koppling till Outlook)
- Rapporter
- Massutskick
- Replikering (möjlighet att jobba “Offline”)
- Projekthantering
- Offerthantering
- Att göra-lista
- mm